16/06/2023
Na Slovenskem oglaševalskem festivalu – SOF je bila naša Najbolj slovenska Planica okronana trikrat.
Prejeli smo:
- zlato nagrado v kategoriji Upravljanje blagovnih znamk, kreativna raba podatkov,
- srebrno nagrado v kategoriji Digitalno, komuniciranje na družbenih omrežjih in
- srebrno nagrado v kategoriji Inovativne rešitve.
V lanskoletni oglaševalski kampanji, ki smo zasnovali v sodelovanju z agencijo Internavti d.o.o., smo družinski sladoled št. 1 v Sloveniji s pomočjo statistike izdelali še bolj po okusu Slovencev. Te so namreč odločili, da so idealne mere za Planico 36–23–41 oziroma 36 % vanilje, 23 % jagode in 41% čokolade.
Čestitke ekipi marketinga Ljubljanskih mlekarn, ki je zopet postregla z zvrhano merico inovativnosti.
In letos? Brez skrbi, Planica razvaja vsako leto. Tokrat z novim okusom Ledena kava, tri popularne okuse pa odslej najdete tudi v priročnem 400-mililitrskem lončku.
📷 Žiga Intihar