Priznanja in nagrade
2015
Čokoladno Alpsko mleko je produkt leta!
Slovenski potrošniki so v neodvisni nacionalno reprezentativni raziskavi Produkt leta izbrali Alpsko mleko s čokolado kot enega izmed najboljših izdelkov v letu 2015. Raziskava Produkt leta je namenjena oceni mnenja slovenskih potrošnikov o produktih (izdelkih in storitvah) široke potrošnje, ki temeljijo na inovacijah, uporabnosti, zadovoljstvu in nameri nakupa, torej skupaj prinašajo dodano vrednost v očeh kupca.
Jogurti Mu Extra med najbolj inovativnimi živili
Inštitut za nutricionistiko je februarja predstavil najbolj inovativna nova živila, proizvedena v Sloveniji, med katere so potrošniki uvrstili tudi jogurte Mu Extra iz Ljubljasnkih mlekarn. Izbrana živila po konkurenčnosti, kreativnosti ter prehranski sestavi v svoji skupini izstopajo od ostalih in dokazujejo, da se slovenski proizvajalci živil trudijo potrošniku ponuditi izboljšana, kakovostna in zdravju koristna živila.
Ljubljanskim mlekarnam nagrada Trusted Brand 2015
Bralci revije Reader's Digest so Ljubljanske mlekarne že devetič zapored izbrali kot najbolj zaupanja vredno blagovno znamko v kategoriji mleko in ji s tem podelili nagrado Trusted brand 2015. Letos je raziskavo strokovno izvajala agencija Mediana, ki je vprašalnike poslala 8.013 naročnikom revije Reader's Digest. Naročniki so navedli svojo najbolj zaupanja vredno blagovno znamko v skupno 32 kategorijah.
Sir za žar z drobnjakom Mu Cuisine postal šampion kakovosti
Na 29. mednarodnem ocenjevanju mleka in mlečnih izdelkov, ki poteka v okviru mednarodnega kmetijsko-živilskega sejma AGRA, je sir za žar z drobnjakom Mu Cuisine prejel laskavi naziv šampion kakovosti. Izdelki Ljubljanskih mlekarn so prejeli skupaj 21 odličij.
2014
Nagrada Outstanding za Planico
Plakat Samo ena je Planica je prejel nagrado Outstanding za izjemen dosežek na področju zunanjega oglaševanja. Žirija Outstandinga nagrajuje sveže kreativne ideje, inovativno rabo medija, odličnost izdelave, skratka vse, kar je drugače in pritegne pozornost.
Fotografija: Urban Štebljaj
Zaupanje v znamko Ljubljanske mlekarne je naraslo
Bralci revije Reader's Digest so Ljubljanskim mlekarnam v kategoriji mleka že osmo leto zapored podelili laskavi naziv trusted brand oziroma zaupanja vredna blagovna znamka. Na vprašanje, kateri znamki zaupate, če govorimo o mleku, je 70 odstotkov vprašanih slovenskih naročnikov revije navedlo Ljubljanske mlekarne. Zaupanje v našo korporativno blagovno znamko je v primerjavi s preteklim letom naraslo za 8 odstotkov.
Dva šampiona kakovosti
Na 28. ocenjevanju mleka in mlečnih izdelkov v okviru 52. mednarodnega sejma Agra v Gornji Radgoni sta 12 mesecev starana Kranjska gauda in sladoled Piran Grand, lešnik s čokoladnim prelivom, prejela naziv šampiona za izjemno kakovost. Tudi sicer je vseh 16 izdelkov prijavljenih na ocenjevanje prejelo odličja za kakovost.
Finalisti za nagrado za družbeno odgovorne podjetniške prakse
Mreža za družbeno odgovornost Slovenije je v sodelovanju s partnerskimi organizacijami podelila nagrade za družbeno odgovorne podjetniške prakse. Ljubljanske mlekarne so se skupaj s Kemijskim inštitutom in skupnim projektom Računalniške simulacije potencialnih funkcionalnih dodatkov ‒ lovilcev kemijskih karcinogenov v kategoriji velikih podjetij uvrstile med finaliste.
Fotografija: Marko Vitas
Med petimi finalisti
Letos so drugič podelili slovenske letne nagrade za največje dosežke v vsebinskem marketingu, imenovane pomp. V kategoriji internih tiskanih medijev in kategoriji naslovnic se je revija Iz zelenega v belo, namenjena zaposlenim v naši družbi, uvrstila med finaliste.
Fotografija: Peter Giordani
Naj razstavljavec
Na Otroškem bazarju, največjemu sejmu za družine v Sloveniji, smo že tretje leto zapored prejeli nagrado za najboljšega razstavljavca po mnenju obiskovalcev. Na sejmu smo v dobrodelni akciji 1 Lučka = 1 topel obrok zbrali tudi sredstva, s katerimi smo preko Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje omogočili 1896 toplih obrokov za otroke, katerih družine so se znašle v stiski.
2013
Nagrada Outstanding za »citylight« Maxim premium
Na letošnjem ocenjevanju plakatov, ki so bili v letu 2012 objavljeni na oglasnih površinah Europlakata, je strokovna žirija v petih kategorijah izbirala med 502 plakata in nagradila pet zmagovalnih. V kategoriji »citylight« (svetlobna vitrina) je žirijo najbolj prepričal plakat Ljubljanskih mlekarn za sladolede Maxim premium in si tako prislužil nagrado.
Trusted Brand
Slovenski naročniki revije Reader' s Digest so navedli svoje najbolj zaupanja vredne blagovne znamke za leto 2013 v skupno 40 kategorijah. V kategoriji »mleko« so zaupanje že šesto leto zapored izkazali znamki Ljubljanske mlekarne.
Nagrada za presežke - Effie 2012
Najuglednejšo nagrado na področju tržnega komuniciranja sta si za svojo učinkovitost prislužili dve naši komunikacijski akciji in prejeli srebrni nagradi Effie 2012. V kategoriji dolgoročno komuniciranje je bila nagrajena oglaševalska akcija Ego Slim & Vital, v kategoriji digitalno komuniciranje pa je nagrado prejela spletna serija Milkbusterji.
Nagrada za energetsko učinkovitost
Na natečaju za energetsko učinkovit projekt, ki je letos potekal že štirinajstič, smo se Ljubljanske mlekarne s projektom izkoriščanja odpadne toplote sterilizatorjev in priprave hladilne vode po izboru strokovne komisije uvrstili med tri finaliste in bili razglašeni za zmagovalce. Projekt smo izpeljali v sklopu prenove obrata za izdelavo trajnih izdelkov, v katerem med drugim izdelujemo tudi Alpsko mleko.
Pridobili smo certifikat HALAL
Nekateri naši izdelki odslej potrjeno ustrezajo standardom islamske skupnosti, s čimer se Ljubljanskim mlekarnam odpirajo vrata do potrošnikov muslimanske veroizpovedi in s tem tudi na nove trge. V drugi polovici februarja smo kot druga slovenska mlekarna in trinajsto slovensko podjetje pridobili certifikat HALAL.
19 medalj kakovosti
Na 27. mednarodnem ocenjevanju mleka in mlečnih izdelkov v Gornji Radgoni so izdelki Ljubljanskih mlekarn za svojo kakovost prejeli 19 odličij: 9 velikih zlatih medalj, 7 zlatih, 2 srebrni in 1 bronasto medaljo. Prejeta priznanja so dokaz kakovosti, tehnološke dovršenosti in izbranega okusa naših izdelkov.
Velik korak z manjšim odtisom
Kot prvo podjetje iz živilsko-predelovalne industrije v Sloveniji smo prejeli certifikat EMAS in se pridružili osmim podjetjem v Sloveniji, ki že vpeljan celovit sistem za ravnanje z okoljem. S tem velikim korakom na področju trajnostnega razvoja puščamo vedno manjši odtis na okolje, ob tem pa beležimo tudi poslovne koristi.
Pohvala za komuniciranje na Twitterju
Ljubljanske mlekarne smo na konferenci o vsebinskem marketingu POMP za komuniciranje na družbenem omrežju Twitter prejele posebno pohvalo. »Sproščeno, pozitivno, predvsem pa odprto in transparentno. Eden od, če ne skoraj edini primer večjega podjetja v Sloveniji, pri katerem je razvidno, da z ljudmi komunicira človek, ne le abstraktna blagovna znamka," je na podelitvi nagrad povedal predsednik strokovne komisije Nenad Senić.
Najboljši tiskani interni medij
Naša interna revija Iz zelenega v belo je prejela nagrado Papirus za najboljši tiskani interni medij v Sloveniji. Nagrado, za katero se potegujejo vsa tiskana in elektronska glasila, namenjena obveščanju zaposlenih oziroma komuniciranju z zaposlenimi v podjetjih, zavodih in organizacijah Republike Slovenije, podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi.
Smo okolju prijazno podjetje 2013
Poslovna akademija Finance nam je podelila nacionalno okoljsko nagrado in tako smo Ljubljanske mlekarne postale Okolju prijazno podjetje 2013. Nagrado smo prejeli za uvajanje novih tehnologij, s katerimi zmanjšujemo izpuste v okolje in nadzorujemo porabo naravnih virov. Samo v enem letu smo uspešno zmanjšali ogljični odtis našega obrata v Ljubljani za 11 odstotkov.
Polni certifikat Družini prijazno podjetje
Prejeli smo ga kot prvi iz živilsko-predelovalne industrije v Sloveniji. S prejemom polnega certifikata smo se zavezali, da bomo v prihodnjih treh letih k obstoječim aktivnostim za lažje usklajevanje dela in družine vpeljali še nekaj novih in nadgradili tiste, ki jih že izvajamo. Zaposlenim bomo tako pomagali pri iskanju ravnovesja med obveznostmi. Certifikat podeljuje nevladna organizacija Ekvilib inštitut v sodelovanju z Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.
2012
Ljubljanske mlekarne - zaupanja vredna blagovna znamka 2012
Zaupanje potrošnikov nam uspeva ohranjati dolgoročno. Zato smo ponosni, da smo v raziskavi European Trusted Brand revije Reader’s Digest že petič prejeli naziv zaupanja vredna blagovna znamka oziroma Trusted Brand 2012. V kategoriji mleka smo prejeli kar 66 odstotkov glasov.
Spletna serija Milkbusters prejela Veliko nagrado SOF
Mleko je preveč dolgočasno, da bi ga lahko komunicirali na zanimiv način … Seveda gre za mit. To je potrdila tudi žirija 21. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki je spletni seriji Milkbusters podelila veliko nagrado SOF v tekmovalni skupini digitalno komuniciranje. S serijo smo nagovarjali mlade in hkrati komunicirali koristi Alpskega mleka. V tekmovalni skupini korporativnih oglasnih sredstev pa je kolebnica Ego age protect prejela zlato priznanje.
Sladoled Maxim premium - šampion kakovosti
Že tradicionalno uspešni smo bili na 26. mednarodnem ocenjevanju mleka in mlečnih izdelkov v Gornji Radgoni. Sladoled Maxim premium (okus burbonska vanilja s karameliziranimi mandlji) je prejel naziv šampion kakovosti. Naši izdelki so prejeli še petnajst velikih zlatih medalj, štiri zlate, šest srebrnih in dve bronasti medalji.
Nominacija za oskarja
Embalaže blagovnih znamk MU Vita in Freddo so se uvrstile med pet finalistov natečaja slovenski oskar za embalažo 2012. Oskar se nam je izmuznil, a ste lahko prepričani, da nas boste med zvezdami še videvali.
Alpski topljeni sir – zmagovalec VIP testa
Neodvisna ocenjevanja so za nas pomembna potrditev kakovosti naših izdelkov. Zato nas veseli, da je bil na neodvisnih testiranjih, ki jih izvaja revija Zveze potrošnikov Slovenije VIP, najbolje ocenjen naš Alpski topljeni sir. Konkurenco smo presegli predvsem zaradi odličnih senzoričnih lastnosti.
Naj razstavljavec 7. Otroškega bazarja
Otroke je težko navdušiti, a nam je vendarle uspelo. Obiskovalci Otroškega bazarja so nam namreč podelili častni naziv naj razstavljavca. Predstavili smo se s sladolednim vrtom Lučke in prijateljev.
Srebrna medalja za dimljeni sir Jošt
Tik pod vrhom. Dimljeni sir Jošt je na 11. mednarodni siriadi v avstrijskem Hopfgartnu prejel srebrno medaljo.
2011
Dobra tržna komunikacija deluje – Effie 2010
Najboljša tržna komunikacija je tista, ki je učinkovita. In mi smo ponosno med najboljšimi – oglaševalska akcija Ego Slim & Vital je prejela zlato nagrado Effie 2010. Z odlično in pravočasno strategijo nam je to uspelo v času, ko je kategorija postajala generična.
Prav tako je bila zelo učinkovita akcija ob praznovanju 35. obletnice Planice – zanjo smo prejeli srebrno nagrado Effie 2010. Takrat je sladoled Planica požel tudi svetovno slavo – vpisal se je v Guinnessovo knjigo rekordov kot najdaljši sladoledni posladek na svetu.
Pet nagrad na Slovenskem oglaševalskem festivalu
S tokratnega Slovenskega oglaševalskega festivala smo se vrnili s kar petimi nagradami. Še posebej uspešna je bila Sponzorska plata Slona in Sadeža, saj je prejela tri nagrade – zlato in veliko nagrado v kategoriji inovativnih oblik oglaševanja in nagrado dobre vile za najbolj duhovit oglas leta. Prejeli smo tudi dve srebrni priznanji in sicer za radijski oglas Muuuu (ESL mleko) in za Knjigo užitkov, ki smo jo izdali ob 15. obletnici blagovne znamke Maxim premium.
Ljubljanske mlekarne – zaupanja vredna blagovna znamka 2011
Cenimo zaupanje potrošnikov in se vseskozi trudimo, da ga ohranjamo. To potrjujejo zunanje raziskave – tudi leta 2011 smo prejeli naziv zaupanja vredna blagovna znamka oziroma Trusted Brand, ki ga podeljuje priznana revija Reader’s Digest. V kategoriji mleka smo prejeli kar 72, v kategoriji sladoledov pa 67 odstotkov glasov.
Šampionski mlečni namaz MU in kar 28 odličij
Izjemno uspešno smo se odrezali na 25. mednarodnem ocenjevanju mleka in mlečnih izdelkov v Gornji Radgoni. Mlečni namaz MU s kumaricami, gorčico in koprom je bil okronan z nazivom šampion, med 28. odličji pa smo prejeli še osem velikih zlatih medalj, enajst zlatih medalj, štiri srebrne in štiri bronaste.
VIP uspeh ementalca MU
Naš ementalec MU je zasedel najvišje mesto na neodvisnem ocenjevanju VIP, ki ga izvaja Zveza potrošnikov Slovenije. Za visoko uvrstitev so zaslužne ocena deklaracije, vsebnost soli in senzorične lastnosti.
MU Vita – zmagovita inovativnost
Mednarodno mlekarsko združenje in revija Dairy Innovation sta podelila nagrade za inovativnost v mlekarski industriji IDF Dairy Innovation Awards 2011 in nagradila tudi našo blagovno znamko MU Vita. V kategoriji najboljše nove blagovne znamke je dobila posebno priznanje. Namazi in maslo MU Vita pa so zmagali v kategoriji najboljši novi namazi in masla.
Priznanje projektu razvoja kadrov
Naš uspeh sloni na naših zaposlenih in dobro delo na področju ravnanja z ljudmi pri delu so opazili tudi strokovnjaki. Na 14. konferenci O ravnanju z ljudmi pri delu je namreč strokovna komisija našemu projektu razvoja kadrov podelila priznanje za drugi najboljši projekt.
2010
Ljubljanske mlekarne – zaupanja vredna blagovna znamka 2010
Z največjim deležem oddanih glasov smo bili izbrani za zaupanja vredno blagovno znamko – Trusted Brand 2010. Raziskavo European Trusted Brand izvaja revija Reader’s Digest.
Oglaševalec leta 2009
Ne želimo le slediti trendom, ampak jih tudi ustvarjati. Tako pri razvoju izdelkov kot tudi na področju marketinga. To je potrdila tudi slovenska oglaševalska stroka, ki nam je na 19. Slovenskem oglaševalskem festivalu podelila nagrado oglaševalec leta 2009. Nagrado smo si prislužili za inovativne pristope v komuniciranju, konsistentno upravljanje blagovnih znamk in za pogum pri odločanju za novosti.
Planica, velika nagrajenka med dogodki
Praznovanje 35. obletnice Planice in doseganje Guinnessovega rekorda je odmevalo tudi na 19. Slovenskem oglaševalskem festivalu. V skupini dogodki smo namreč prejeli Veliko nagrado SOF.
Citylight za MU Cuisine zasijal tudi na SOF
V sklopu 19. Slovenskega oglaševalskega festivala je nagrado za najboljši plakat citylight podelilo tudi podjetje Europlakat – prejeli so jo oglasi za akcijo Mu Cuisine.
Družini prijazno podjetje
Odlična podjetja se od dobrih ločijo tudi po tem, da zaposlenim omogočijo lažje usklajevanje poklicnih obveznosti z družinskim življenjem. Naša prizadevanja na tem področju so obrodila sadove, saj smo se pridružili tretji generaciji podjetij in organizacij, ki so prejela naziv družini prijaznega podjetja. Hkrati smo prvo podjetje s področja živilsko-predelovalne industrije v Sloveniji, ki je prejelo ta certifikat.
Kar 27 odličij, med njimi 15 velikih zlatih medalj
V Gornji Radgoni je v sklopu 48. mednarodnega sejma Agra potekalo 24. ocenjevanje mleka in mlečnih izdelkov. Bili smo zelo uspešni, saj smo prejeli kar 27 odličij – 15 velikih zlatih medalj, 8 zlatih medalj in 4 srebrne medalje.
Kar 97,22-odstotna skladnost s standardom IFS
Certifikat za doseganje standarda IFS je težko pridobiti, prav tako pa tudi obdržati. In pri ponovni presoji smo bili zelo uspešni, saj smo dosegli zelo visoko raven, kar 97,22-odstotno skladnost z zahtevami standarda.
2009
Planica – Guinnessova rekorderka
Komunikacijska akcija ob praznovanju 35. obletnice sladoleda Planica je prejela ugledni nagradi Prizma in Zlati sempler. Hkrati se je Planica kot najdaljši sladoledni posladek s 35,2 m dolgo sladoledno banjico vpisala v slovensko izdajo Guinnessove knjige rekordov.
11 velikih zlatih medalj
Uspešno smo se udeležili 23. mednarodnega ocenjevanja mleka in mlečnih izdelkov, ki je potekalo v okviru 47. mednarodnega sejma Agra v Gornji Radgoni. Prejeli smo kar 25 odličij, med njimi 11 velikih zlatih medalj, 2 zlati medalji, 9 srebrnih in 3 bronaste medalje.
Super blagovni znamki Ego in Alpsko mleko
Blagovni znamki Ego in Alpsko mleko sta osvojili prestižni naziv Superbrands za leto 2009. Ta laskavi naziv je blagovna znamka Alpsko mleko osvojila drugič, Ego pa prvič.
Pridobili certifikat IFS
Certifikati pomembno pripomorejo k učinkovitejšim delovnim procesom in boljši kakovosti izdelkov. Zato smo se odločili, da se potegujemo za certifikat standarda IFS (International Food Standard). Z uspešno presojo smo tako še povečali konkurenčnost naših izdelkov na evropskih trgih.
Zmagovalni probiotični jogurt Ego
Probiotični naravni jogurt Ego 250 g se je v raziskavi Zveze potrošnikov Slovenije zavihtel na sam vrh in zasedel odlično prvo mesto med probiotičnimi mlečnimi izdelki. V raziskavi, ki poteka po mednarodno sprejeti metodologiji potrošniških organizacij, je dosegel oceno dobro 4,2.
Ljubljanske mlekarne – zaupanja vredna blagovna znamka 2009
Zaupanje potrošnikov je drugič zapored potrdila raziskava European Trusted Brand, ki jo izvaja revija Reader’s Digest. Tudi leta 2009 smo bili namreč izbrani za zaupanja vredno blagovno znamko – Trusted Brand 2009.
Srebrni boben za Milka
Veliki projekti zahtevajo še dodatno pomoč. Pri komuniciranju vrednot je imel zelo pomembno vlogo naš posebni sodelavec – maskota Milko. In njegovo uspešno delo je opazila tudi strokovna javnost. Na 16. mednarodnem oglaševalskem festivalu Zlati boben smo zato prejeli nagrado srebrni boben v kategoriji odnosi z javnostmi.
Avtobus Maxim – mednarodno častno priznanje za kreativnost
Pri komunikaciji s potrošniki sta naši glavni vodili kreativnost in inovativnost. Avtobus Ljubljanskega potniškega prometa smo zato spremenili v skladišče sladoledov Maxim. Ta inovativen pristop so opazili tudi v tujini, saj smo na 39. mednarodnem tekmovanju Annual Creativity Awards prejeli častno priznanje.
2008
Šest šampionov kakovosti za izdelke Ljubljanskih mlekarn
Na 22. mednarodnem ocenjevanju mleka in mlečnih izdelkov v Gornji Radgoni smo bili zelo uspešni, saj smo prejeli šest nazivov šampion kakovosti. Za naše izdelke smo prejeli še šest velikih zlatih medalj, šest zlatih medalj, pet srebrnih in eno bronasto medaljo.
Ljubljanske mlekarne – zaupanja vredna blagovna znamka 2008
Zaupanje naših potrošnikov je potrdila tudi neodvisna raziskavi European Trusted Brand, ki jo izvaja priznana revija Reader’s Digest. Prvič smo se tako lahko ponašali z nazivom zaupanja vredna blagovna znamka – Trusted Brand 2008.
Nagrajeni siri Ljubljanskih mlekarn
Mednarodna potrditev našega dobrega dela je zelo pomembna. Zato smo ponosni, da smo na 9. mednarodni siriadi v avstrijskem Hopfgartnu prejeli zlato medaljo za dvanajst mesecev starano Kranjsko gaudo. Sir za žar MU Cuisine in dimljeni Jošt pa sta prejela srebrni medalji.
Alpsko mleko – Superbrand
Blagovna znamka Alpsko mleko je prava super blagovna znamka, saj je prejela prestižni naziv Superbrand za leto 2008.
Bronasti effie 2008
Ob praznovanju 40-letnice Alpskega mleka smo zasnovali komunikacijsko akcijo »Vsak dan naredi veliko. Alpsko mleko«. In veliko smo s to akcijo naredili tudi mi, saj smo prejeli bronasti effie, nagrado za komunikacijsko učinkovitost.
2007
Najboljši na spletu
Digitalno komuniciranje postaja vse pomembnejše in tega se zavedamo tudi mi. Naša prizadevanja na tem področju je opazila tudi strokovna žirija nagrad Netko in nam podelila Zlato priznanje Netko 2007 za najboljšo poslovno spletno stran. Nagrado smo prejeli v kategoriji predstavitve podjetij s področij industrije, storitev, trgovine in financ.