
Tudi letos smo ponosni prejemniki nacionalne nagrade Prizma za komunikacijsko odličnost, ki jo podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS). Tokrat smo strokovno žirijo prepričali z interno kampanjo »S posluhom drug za drugega«, v kateri smo v ospredje postavili raznolikost, enakost in vključenost – vrednote, ki jih ne samo zapisujemo, ampak jih vsak dan tudi živimo.
Nagrada Prizma je najvišje strokovno priznanje na področju odnosov z javnostmi pri nas. Prejeli smo jo že drugo leto zapored, kar potrjuje, da so naši interni programi več kot le dobra ideja – so praksa, ki gradi kulturo spoštovanja in povezanosti. Tokrat je bila opažena naša interna kampanja “S posluhom drug za drugega”.
Kaj je bilo v središču kampanje?
V ospredje smo postavili raznolikost, enakost in vključenost v Ljubljanskih mlekarnah. Želeli smo spodbuditi prijaznejšo, bolj spoštljivo komunikacijo v vsakdanjih stikih med sodelavci. V sodelovanju z agencijo Mediade smo uporabili nova orodja za interno komuniciranje, ki so ključna sporočila ponesla do vsakega kotička podjetja – in še dlje, saj je kot primer dobre prakse naša kampanja zaživela tudi v drugih podjetjih znotraj skupine Lactalis.

»Pomembno nam je, da ustvarjamo delovno okolje, kjer se vsakdo počuti dobrodošlega in slišanega. Da znamo poslušati – in slišati,« je povedala Teja Stamać, specialistka za korporativno komuniciranje in družbeno odgovornost.
Želimo biti podjetje, v katerem se sodelavci dobro počutijo, v katerem imamo dobre odnose in smo prijazni drug do drugega. Zato je kampanja vse sodelavke in sodelavce spodbujala k etični komunikaciji in spoštljivim odnosom.
Za priznanje Prizma se je letos potegoval tudi naš projekt »Naj hlev 2024«, ki v kategoriji trajnostnih programov dokazuje, da znamo povezovati ljudi, živali, naravo in podjetniško vizijo v trajnostno zgodbo.