Marketinška kampanja Mumetnost prejela 5 nagrad na SOF-u

MK4_0178

Naša marketinška kampanja Mumetnost je bila v sredo, 15. junija, na SOF – Slovenskem oglaševalskem festivalu okronana kar 5-krat.

Nagrade smo prejeli v naslednjih kategorijah:

  • Inovativne rešitve | Zlata nagrada
  • Integrirane kampanje | Zlata nagrada
  • Upravljanje blagovnih znamk | Zlata nagrada
  • Digitalne kampanje | Srebrna nagrada
  • Upravljanje blagovnih znamk | Srebrna nagrada

Zahvaljujemo se vsem sodelavcem, ki ste sodelovali pri uresničitvi kampanje, še posebej sodelavcem iz oddelkov agrooskrbe in marketinga. Čestitamo za ta odličen dosežek.

Nagrade je na SOF-u sprejela direktorica marketinga Tina Kumelj.

MUmetnost-kravje-poti-22-960×720

O Mumetnosti

Eksperiment, ki je postal umetniški projekt

Ker nas je zanimalo kako izgleda svoboda prostopašnih krav, smo se obrnili na družino Strel s kmetije Na Kalu v Idrijskih Krnicah, ki redno dobavljajo mleko Ljubljanskim mlekarnam. Peterico krav iz celotne črede smo opremili z GPS sledilniki. S posebnimi ovratnicami, ki so vsako uro javljale natančne mikrolokacije znotraj pašnika. Iz dobljenih koordinat smo nato s pomočjo satelitskih posnetkov sestavili vzorce njihovih prostopašnih poti. Tako je začela nastajati Mumetnost – umetniška interpretacija vseh lepot proste paše in vseh dobrot pristnega mleka, ki medtem nastaja.

5 krav in 5 umetnikov

Liska, Šipka, Bora, Siva in Droha, peterica prostopašnih krav mumetnic s kmetije Na Kalu v Idrijskih Krnicah, je zarisala svoje poti. Z vso mumetniško svobodo, ki jim pritiče. Njihovi vzorci so navdihnili peterico vrhunskih slovenskih umetnikov (Alja Horvat, Natan Esku, Nenad Cizl, Mitja Ficko, Vida Igličar), ki so kravjo mumetnost interpretirali po svoje. Z vso umetniško svobodo, ki jim pritiče. Podrobneje jih lahko spoznajte na spletni www.mumetnost.si

Kaj je novega?

Prijavite se na e-obvestila in boste izvedeli prvi.
Prijavi me