Projekt To NI Planica navdušil žirijo Slovenskega oglaševalskega festivala

S projektom To NI Planica smo na Slovenskem oglaševalskem festivalu osvojili kar štiri nagrade, nagrado pa je prejela tudi komunikacija za Mu čvrsti jogurt. 

Slovenci v banjicah sladoledov Planica radi zamrzujemo različne domače dobrote. A ta navada pogosto pripelje do neprijetnih presenečenj. Denimo, da naletiš na zalogo filanih paprik, ko te zamika kepica sladoleda. Zato smo v sodelovanju z agencijo Internavti za blagovno znamko sladoledov Planica razvili preprosto rešitev – serijo nalepk TO NI Planica, za označevanje jedi, ki jih doma zamrzujemo v sladolednih banjicah. S kreativno idejo smo prepričali žirijo Slovenskega oglaševalskega festivala, kjer smo osvojili kar štiri nagrade: srebrno nagrado SOF za Komuniciranje na družbenih omrežjih ter tri zlate – v kategorijah inovativnost, neposredne komunikacije in kreativna uporaba medija. Hvala žiriji in vsem sodelujočim na projektu. Na strani Ljubljanskih mlekarn sta bila gonilo projekta, Matevž Zver, vodja blagovne znamke Planica in Tina Kumelj, direktorica marketinga. Koncept je zasnoval Blaž Kocjančič, kreativni direktor v agenciji Internavti. Za uspešno zasnovo in izvedbo projekta pa so skrbeli Anja Bencik, direktorica projektov v agenciji Internavti, ustvarjalka digitalnih vsebin, Eva Križaj, umetniški direktor Miha Grobler, ter produkcijska hiša Lilt ter Miha Grošelj.

Kampanja je trajala od 10. junija 2020 do razdelitve vseh nalepk v vseh večjih trgovskih verigah po Sloveniji. Ko so vse nalepke pošle, smo ljudem omogočili, da si jih natisnejo doma, na ta način smo ustvarili kampanjo, ki se v resnici nikoli ne konča. Nalepke pa so na voljo še danes na povezavi.

V skupini K4 Zvok je nagrado osvojila tudi kampanja za Mu čvrsti jogurt 1 kg, ki so jo zasnovali v agenciji Herman & partnerji.

 

Eva Križaj, Internavti in Matevž Zver, Ljubljanske mlekarne. (foto: Žiga Intihar)

Kaj je novega?

Prijavite se na e-obvestila in boste izvedeli prvi.
Prijavi me