Izdelki Mu in Ego prehajajo na enostavnejši način odpiranja

Tetratop-web-KV-reveal-faza-MU-borovnica

Izdelki blagovnih znamk Mu in Ego v aprilu in maju prehajajo na nov, za potrošnike enostavnejši način odpiranja 

Jogurti, sveže mleko in sladka smetana Mu in pa jogurti Ego bodo odslej na voljo v embalaži Tetra Pak® z enostavnim načinom odpiranja z enim zasukom pokrovčkaVarovalni obroček je indikator, da embalaža pred tem ni bila odprta, nov tip embalaže pa omogoča tudi varno ponovno zapiranje brez kapljanja, kar je posebej priročno na poti.  

Ego in Mu so obenem tudi edini slovenski jogurti v Tetra Pak embalaži, ki je pretežno narejena iz obnovljivih virov. Za menjavo smo v Ljubljanskih mlekarnah na podlagi investicije v vrednosti 3 milijonov evrov zagnali nov, sodoben polnilni stroj. Tetra Pak embalaža izdelkov Mu in Ego, ki jo pretežno sestavlja obnovljiv material, že vrsto let pomaga manjšati vpliv podjetja na okolje. Kartonska embalaža je preprosta za recikliranje, oznaka FSC™ na embalaži pa zagotavlja, da je karton narejen iz lesa, pridobljenega iz odgovorno upravljanih gozdov. 

Ob prehodu na enostavnejši način odpiranja izdelkov Mu in Ego lahko zadanete tudi zanimive nagrade – pridružite se nagradni igri Strgal se mi je, ki poteka od 7. 5. do 16. 5. 2021 na www.strgalsemije.si

 

V času prehoda na nov način odpiranja skupaj s partnerji Tetra Pak, Ekologi brez meja in Slovensko potapljaško zvezo spodbujamo potrošnike, da se priključijo pozivu »Poberi svoj EGO in odMUvaj svojo plastiko«. Sodelujoči so si namreč edini, da lahko prav vsak od nas po svojih močeh prispeva k čistejšemu okolju – tudi tako, da pravilno ravna s svojimi odpadki in da v korist okolja ter prihodnjih generacij pobere in ustrezno odloži tudi drugo odpadno embalažo, ki se znajde v naravi. Komunikacijska akcija je ozaveščevalne narave in je ena od družbeno odgovornih aktivnosti Ljubljanskih mlekarn pod sloganom S posluhom za jutri.  
 

Kaj je novega?

Prijavite se na e-obvestila in boste izvedeli prvi.
Prijavi me