Ljubljanske mlekarne smo v sodelovanju z dolgoletnim poslovnim partnerjem DS Smith izboljšale komercialno in transportno embalažo sladoledov Maxim Premium. Več o novonastali funkcionalni in trajnostni rešitvi, ki omogoča, da za transport omenjenih izdelkov potrebujemo kar 42 manj tovornjakov in s tem proizvedemo manj emisij CO2, si preberite v nadaljevanju.
Sladoledi na palčki so zaviti v folijo, ki izdelek ščiti, hkrati pa omogoča, da ga potrošnik zlahka prepozna. S folijo pa se zgodba o embalaži pri sladoledih še ne zaključi. Iz naše tovarne sladoledi do trgovcev prispejo v t. i. transportni embalaži oz. preprosto rečeno v kartonih. Nekatere sladolede na palčki pa ponujamo tudi v družinskem pakiranju. Ta kartonska škatlica – vmesni člen med folijo in kartonom – pa se imenuje komercialna embalaža.
Z embalažnimi strokovnjaki podjetja DS Smith iz razvojnega PackRight centra Brestanica smo si pri iskanju novih rešitev zadali osnovni cilj razvoja komercialne embalaže; enostavno za potrošnike. Pameten dizajn in varnost sta ključnega pomena, da embalaža postane bolj dostopna in trajnostna. Konstrukcija komercialne embalaže je oblikovana na način, da jo potrošniki lahko zelo enostavno odprejo.
Sočasno z oblikovanjem komercialne embalaže se je razvijala tudi transportna embalaža, ki služi varni dostavi sladoleda do trgovin. Tako smo izboljšali pakiranje ter zmanjšali porabo in s tem stroške embalažnega materiala.
Novonastalo pakiranje je prilagojeno našim logističnim procesom – velikosti palete, nalaganju in skladiščenju. Z izboljšanimi dimenzijami nam omogoča shranjevanje več izdelkov v transportni škatli. Posledično lahko na posamezni paleti transportiramo 72 sladoledov več, s čimer pomembno prispevamo k zmanjšanju onesnaženja okolja.
Nova, bolj ekološka embalaža namreč dosega merljiv trajnosten rezultat: za transport izdelkov bo sedaj na cesti 42 tovornjakov manj, kar pomeni bistveno zmanjšan izpust emisij CO2. Prav tako bo zaradi večjega števila izdelkov na paleti in premišljene konstrukcije transportne embalaže 555 manj manipulacij s paletami, zmanjšali pa se bodo tudi stroški transporta.