Okus po domu se začne pri nekom doma

Alpsko mleko v novi kampanji združuje utrinke iz vsakdanjega življenja resničnih dobaviteljev Ljubljanskih mlekarn

Zajeta slika2

V novembru predstavljamo novo, že tretjo zgodbo Alpskega mleka v okviru komunikacijske platforme Okus po domu. Klasična kampanja je tokrat prerasla v pravi projekt, katerega namen je slovenskim kupcem približati zgodbe iz zakulisja nastanka Alpskega mleka. Čeprav je s skrbno nadzorovanimi, a razmeroma preprostimi tehnološkimi procesi mleko obdelano in kasneje pakirano v tovarni, je Alpsko mleko domače že od samega začetka, kar dokazujejo prav zgodbe treh dobaviteljev mleka.

Zajeta slika3

Kjer ima vsaka krava svoje ime

Predstavljene male, zelene, večgeneracijske kmetije Pr’ Kendu, Spodnji Strmčnik in Krnčan so le tri od skupno 2200 dobaviteljev Ljubljanskih mlekarn. Čeprav prihajajo z različnih koncev države, je vsem skupen tudi spoštljiv, celo oseben odnos do živih bitij in njihovih darov – odnos, ki ga ohranjamo skozi celoten proizvodni proces, dokler ne pride na vašo mizo. Avtentičnost je navdihovala tudi snemanje, ki je potekalo brez dodatnih igralcev ali scenografij; vse zato, da lahko v televizijskih oglasih, na plakatih, v objavah v digitalnih in tiskanih medijih in nenazadnje tudi na sami embalaži odkrijete zgodbe Alpskega mleka, kakršne se pišejo same.

 

Kaj je novega?

Prijavite se na e-obvestila in boste izvedeli prvi.
Prijavi me