Marketinška akcija To ni Planica se je uvrstila med 25 najboljših oglaševalskih del leta v regiji po izboru žirije na tekmovanju BalCannes.
Na BalCannes je bilo letos skupno prijavljenih 89 del, največ iz Hrvaške. Na tekmovanju je sodelovalo 15 slovenskih projektov, med 25 najboljših pa so bili izbrani štirje izmed njih – med drugim tudi akcija To ni Planica, ki smo jo pri Ljubljanskih mlekarnah ustvarili skupaj s kreativno agencijo Internavti.
Spomnimo: pripravili smo serijo nalepk TO NI Planica, namenjenih označevanju jedi (npr. filanih paprik, sarm …), ki jih Slovenci doma tako radi zamrzujemo v banjicah sladoleda Planica. Nalepke še zmeraj lahko prenesete na svoj računalnik in jih natisnete kar doma.
Mednarodno žirijo na tekmovanju BalCannes je sestavljalo 25 strokovnjakov – od tega pet iz Slovenije – delujočih na področju marketinga in novinarstva. Gre torej za predstavnike podjetij, (oglaševalskih) agencij in medijev.
Podelitev nagrad, ki se običajno odvija v okviru Weekend Media Festivala v Rovinju, je letos potekala prek Facebooka.
Festival BalCannes, na katerem vsako leto potekata izbor najboljših oglaševalskih del ter revija najboljših oglaševalskih agencij v regiji, se odvija pod okriljem Hrvaškega združenja oglaševalskih agencij (HURA) in Weekend Media Festivala. Na njem sodelujejo oglaševalska dela in agencije iz Bosne in Hercegovine, Črne gore, Hrvaške, Makedonije, Slovenije in Srbije.