Srebrni pregovorno dober Jošt

SREBRNA NAGRADA

Oglaševalska kampanja Jošt – pregovorno dober, ki smo jo pripravili v sodelovanju z agencijo Internavti, je na Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) osvojila srebrno nagrado v skupini spletnih in mobilnih komunikacij.

V slovenskem jeziku imamo za dobre stvari pregovore. Nismo pa imeli pregovora za sir Jošt, ki je tako dober, da si ga zasluži. Zato smo organizirali natečaj, v katerem smo ljubitelje sira pozvali, da na spletnem mestu prispevajo svoje predloge. V štirih tednih smo tako zbrali čez 800 duhovitih, premetenih in rimajočih se pregovorov.

Te smo ocenjevali v sklopu tedenskih spletnih videov Pregovorno dober z Jožetom Robežnikom in najboljše nagrajevali s tedenskimi nagradami. Na koncu pa smo izbrali zmagovalni pregovor in tako je Jošt postal prvi slovenski sir s svojim pregovorom: “Jošt je pol sendviča!”

Kaj je novega?

Prijavite se na e-obvestila in boste izvedeli prvi.
Prijavi me