Slovensko mleko nas povezuje

Mesec mleka_IZDELKI-slogan

Če potrošnik poseže po domačem izdelku, bo podprl našega kmeta in delovna mesta v slovenskih podjetjih.

Največje slovenske mlekarne in trgovci pod sloganom Slovensko mleko nas povezuje organiziramo mesec slovenskega mleka. Mlekarne ob tem opozarjamo, da je pojav pandemije koronavirusa, ki je med drugim povzročil izvozno negotovost, zelo vplival na stabilnost slovenske mlekarske verige. Ta se odraža v viških mleka, ki negativno vplivajo na vse člene v mlekarski verigi, še posebej na slovenskega kmeta. Pomemben člen v verigi pa so tudi potrošniki, ki s poseganjem po slovenskih mlečnih izdelkih lahko doprinesejo k njeni stabilnosti.

 

»Znašli smo se v situaciji, ki ji nismo bili priča še nikoli doslej. Mlečna kriza, ki jo povzroča pandemija koronavirusa, je drugačna od katerekoli pretekle mlečne krize. Dejstvo je, da se z viški mleka srečujejo vse mlekarne v Evropi, ne glede na državo. V tako zahtevnih in nepredvidljivih časih je pomembno, da vsi deležniki v verigi preskrbe s hrano stopimo skupaj. V Sloveniji smo pri mleku visoko samooskrbni in imamo vse člene verige na enem mestu doma. Izjemno pomembno vlogo imajo potrošniki, zato si moramo prizadevati za krepitev razumevanja, zakaj je za celotno družbo koristno posegati po slovenskih mlečnih izdelkih. Če potrošnik kupi poljski ali pa nemški mlečni izdelek, bo podprl poljskega ali nemškega kmeta in njihovo gospodarstvo. Verjamemo, da se bomo na to dejstvo spomnili vsi, ko bomo naslednjič stali pred polico z mlečnimi izdelki,« sporoča direktor Ljubljanskih mlekarn in predsednik Sekcije za mlekarstvo pri GZS – Zbornici kmetijskih in živilskih podjetij Tomaž Žnidarič. V mesecu maju bomo s skupnim sporočilom nastopile Ljubljanske mlekarne, Mlekarna Celeia, Pomurske mlekarne, Mlekarna Planika in Mlekarna Krepko, pri izvedbi pa se nam pridružujejo Mercator, Spar, Tuš, Hofer, Trgovine Jager in drugi sodelujoči trgovci.

Mlekarne in trgovci se pobudi pridružujemo tako, da bomo nabor priljubljenih izdelkov ponujali po znižanih cenah, hkrati pa si bomo prizadevali za dvig ozaveščenosti prebivalstva. Vsakdanja prepletenost Slovencev z mlekom in mlečnimi izdelki je del naše kulture, enako kot posluh za sočloveka in ljudi v stiski. Včasih se niti ne zavemo, da lahko s tako majhnimi dejanji, kot je izbira slovenskega mleka, nekomu rešimo posel in olajšamo vsakdanje skrbi. Slovenske mlekarne in trgovci zato v en glas potrošnike vabimo, da v trgovini izberejo slovenske izdelke in s tem pomagajo slovenskemu kmetu in slovenski mlečni industriji.

Mesec mleka_IZDELKI

Nabor izdelkov, ki bodo pod sloganom Slovensko mleko nas povezuje na voljo po znižanih cenah:

  • Alpsko mleko (polnomastno in pol posneto, 1 L), Mu tekoči naravni jogurt (različici s 3,2 in 1,3 % mlečne maščobe, 1 L), Mu kisla smetana (180 g) in sladoled Planica (2 L) iz Ljubljanskih mlekarn;
  • LCA sadni tekoči jogurt Zelene doline (500g, več okusov), sir Edamec Zelene doline (cca 2500 g) in nepasirana skuta Zelene doline (500 g) iz Mlekarne Celeia;
  • Slovensko surovo maslo (250 g) in Ljutomerski sir Ementalec iz Pomurskih mlekarn;
  • Sveže mleko Planika 3,5% m.m. (1 L) iz Mlekarne Planika;
  • Kefir Krepki suhec (750 g) iz Mlekarne Krepko.

 

Kaj je novega?

Prijavite se na e-obvestila in boste izvedeli prvi.
Prijavi me