Ljubljana, 10. april 2020 – Ljubljanske mlekarne so včeraj iz Luke Koper odpremile prva dva ladijska kontejnerja sladoleda Planica. Gre za pomemben preboj podjetja, zlasti v luči razmer ob pandemiji. S tem Ljubljanske mlekarne krepijo svojo prisotnost na trgu, za katerega velja, da na njem deluje veliko število ponudnikov mleka in mlečnih izdelkov, tako iz Evrope kot tudi iz Nove Zelandije in Avstralije. Vrata na trg so odprli leta 2016, ko je na tja odpotoval prvi ladijski kontejner trajnega mleka.
»V času, ko je zaradi globalne pandemije novega koronavirusa svetovno gospodarstvo ohromljeno, izvozna negotovost pa zelo velika, smo uspešnih poslov, kot je ta, še toliko bolj veseli. Prodaja trajnega mleka na Kitajskem prinaša dobre rezultate, potrošniki, ki posegajo po naših izdelkih, pa slovensko zeleno okolje ter preskrbno verigo z mlekom in mlečnimi izdelki, ki se začne na majhni slovenski kmetiji, upravičeno povezujejo z visoko kakovostjo. Zato pričakujemo, da bo dopolnitev asortimana s sladoledi Planica pozitivno sprejeta med potrošniki. Letos na Kitajsko nameravamo odpremiti skupno 43 ton sladoleda,« je pojasnil Tomaž Žnidarič, direktor Ljubljanskih mlekarn.
Na Kitajsko bo v prvi odpremi potovalo skoraj 35.000 kosov sladoledov Planica tropic in Planica čoko, pakiranih v litrske embalaže, do cilja pa bo pošiljka potovala pet tednov. Konkurenčna prednost sladoledov Planica v primerjavi z mnogimi drugimi ponudniki je, da so izdelani iz mleka ter nosijo znak Izbrana kakovost Slovenija. Znano je namreč, da številni ponudniki pri izdelavi sladoledov namesto po mleku posegajo po rastlinskih maščobah.
Vsaka nova izvozna priložnost prispeva k boljšemu ravnotežju v panogi
Ljubljanske mlekarne so največji predelovalec slovenskega surovega mleka in skoraj največje živilsko-predelovalno podjetje pri nas. Kmetje jim vsak dan zagotovijo več kot 500 tisoč litrov svežega surovega mleka, kar je tretjina prireje slovenskih kmetij. Ko govorimo o mleku, ima Slovenija 130-odstotno stopnjo samooskrbe, zato bi zapiranje meja in izvozna negotovost lahko vplivali na ravnotežje v panogi. »V zadnjem času se pojavljajo številne pobude potrošnikom, naj posegajo po slovenskih izdelkih, čemur se pridružujemo tudi v Ljubljanskih mlekarnah. Le s skupnimi močmi lahko uspemo zmanjšati negativne vplive trenutnih razmer na stabilnost naše panoge. S tega vidika so nove priložnosti na tujih trgih zelo dragocene,« je dodal Žnidarič.
45 let tradicije za popotnico na kitajski trg
Sladoled Planica so v Ljubljanskih mlekarnah zasnovali pred 45 leti in še danes ostaja najbolje prodajan izdelek v kategoriji družinskih pakiranj ali banjic, kot jim potrošniki radi rečejo. V tem času so nekajkrat nadgradili podobo sladoleda, kar pa ne velja za recept. Ta se v vseh teh letih ni spremenil niti enkrat. V Ljubljanskih mlekarnah sicer letno izdelajo več kot sedem milijonov kosov različnih sladoledov.