Z Ilko osem let, z zvestimi potrošniki že petdeset

Kar nekaj simboličnih povezav je med slovenskim alpskim smučanjem in Alpskim mlekom, eno najbolj prepoznavnih blagovnih znamk v Sloveniji. Že na prvi pogled so to Alpe, sneg, bela barva in vrhunska kakovost, piko na i pa Alpskemu mleku daje Ilka Štuhec, aktualna svetovna prvakinja v smuku.

Ta je ob zaključku sezone obiskala Ljubljanske mlekarne, kjer se je srečala na klepetu z zaposlenimi, ki skrbijo za pot Alpskega mleka od cisterne do trgovske police. Sodelavci Ljubljanskih mlekarn so ji pripravili tudi kratek kviz, na katerem se je odrezala šampionsko: za nagrado je prejela 10.000 evrov, ki so jih podarili kot dodatno motivacijo za nadaljevanje izjemnega leta.

»Navdušeni smo nad Ilkinimi rezultati in ponosni, da smo z njo vztrajali od leta 2010 in pri tem niti za sekundo podvomili vanjo. Izkazalo se je, da smo imeli prav. Alpsko mleko letos praznuje 50 let. Kaj lepšega bi si lahko želeli za rojstni dan, kot da smo sponzor svetovne prvakinje?« je povedalTomaž Žnidarič, predsednik uprave Ljubljanskih mlekarn.

Ilka Štuhec pa je dodala: »Alpsko mleko je zelo dobro poznana in mogočna blagovna znamka. Mislim, da med nami skoraj ni človeka, ki je ne bi poznal že od malega. Številne generacije smo zrasle z njim. Vesela sem, da me Alpsko mleko kot osebni pokrovitelj spremlja že sedmo sezono.«

50 let Alpskega mleka

Simbolika pa se ne konča z Ilko. Leta 1967, ko se je odvila prva tekma za svetovni pokal v alpskem smučanju pod okriljem svetovne smučarske zveze FIS, se je v proizvodnem obratu Ljubljanskih mlekarn na Tolstojevi 63 rodilo tudi Alpsko mleko. Tedaj najsodobnejši obrat za proizvodnjo trajnega mleka v vsej Jugoslaviji je sprva polnil Alpsko mleko v 2-decilitrske in pollitrske tetrapak embalaže v obliki znamenitega enakostraničnega trikotnika. »Doslej gostinska mreža, planinski domovi in koče, moteli in kampi niso kupovali mleka iz preprostega razloga, ker niso vnaprej vedeli ali bodo imeli tisti dan toliko gostov, da bodo določeno količino mleka prodali. Če gostov ni bilo, se je mleko pač pokvarilo,« so ob napovedih o začetku proizvodnje leta 1967 o takrat skorajda revolucionarnem izdelku zapisali v časniku Delo.

Alpsko mleko, ki se uvršča med prvih deset najmočnejših blagovnih znamk po raziskavi Valicona, pokrivala Ilke Štuhec krasi od leta 2010. Ime, ki je celo v Kuharski enciklopediji navedeno kot sinonim za trajno mleko, pa ima svoje korenine prav v Ilkinem domačem mestu, saj je njegov avtor Štajerec Leo Šarman. Navdih zanj je bržkone dobil od podobnega imenovanja mleka pri naših severnih sosedih, ki so prav tako znani smučarski navdušenci.

Prenesi dokument

Kaj je novega?

Prijavite se na e-obvestila in boste izvedeli prvi.
Prijavi me