Ljubljanske mlekarne - Tradicija - Skrb - Zanesljivost Okus po domu tudi v Riu

Smo vodilna mlekarna v Sloveniji, kjer spreminjamo mleko in druge darove narave v sveže in okusne izdelke za zdravje in užitek vseh generacij.

S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke.

Pravno obvestilo V redu

27. julij 2016

Okus po domu tudi v Riu

Zapisano pod Novice, alpsko, mleko, okus, po, domu, rio, olimpijske, igre

Ljubljanske mlekarne so z blagovno znamko Alpsko mleko postale novi sponzorski partner olimpijske reprezentance Slovenije. Pogodba je podpisana do konca olimpijskega ciklusa, ki vključuje tudi olimpijske igre v Tokiu 2020. Kampanja Rio 2016 bo v duhu slogana blagovne znamke Alpsko mleko »Okus po domu«.

Predsednik uprave Ljubljanskih mlekarn Tomaž Žnidarič in generalni sekretar Olimpijskega komiteja Slovenije Edvard Kolar sta sponzorsko sodelovanje uradno naznanila v okviru fotografiranja za prvo kampanjo, kjer sta se ob olimpijskem zajtrku pridružila olimpijcem: našemu vodilnemu plavalcu zadnjih let Damirju Dugonjiću, odlični sprinterki Maji Mihalinec, slovenskemu rekorderju na 400 metrov Luki Janežiču in naši najboljši telovadki Teji Belak.

Sponzorsko sodelovanje je zastavljeno dolgoročno, partnerstvo bo v naslednjih letih zajemalo tudi pravice za lansiranje licenčnih - z olimpijsko tematiko znamčenih - produktov iz kategorije mlečnih izdelkov. Tomaž Žnidarič, predsednik uprave Ljubljanskih mlekarn, je ob najavi sodelovanja povedal: "Zelo se veselimo olimpijskega partnerstva. Ena od naših smernic bo povezovanje nekdanjih, sedanjih in bodočih olimpijcev. V letu 2017 bo blagovna znamka Alpsko mleko praznovala že 50-letnico in želimo jo obeležiti tudi prek slovenske olimpijske zgodbe. Naši reprezentanci pred olimpijskimi igrami želimo veliko uspeha." 

 Image #0
Predsednik uprave Ljubljanskih mlekarn Tomaž Žnidarič in generalni sekretar Olimpijskega komiteja Slovenije Edvard Kolar sta podpisala pogodbo o sodelovanju.

Edvard Kolar, generalni sekretar Olimpijskega komiteja Slovenije (OKS) je ob podpisu pogodbe dejal: "Z Alpskim mlekom so rasle generacije slovenskih olimpijcev. Zelo smo zadovoljni, da se je blagovna znamka pridružila olimpijski družini in nas bo spremljala že na prihajajočih igrah v Riu. Ljubljanskim mlekarnam se zahvaljujemo za zaupanje in verjamem, da bo bomo naslednja štiri leta odlično sodelovali."

V duhu slogana Okus po domu so bile za vse člane slovenske olimpijske delegacije pripravljene individualizirane darilne škatle s sporočilom, ki se nanaša na spomine in trening v domačem okolju kot navdih pred nastopom na igrah v Riu. Kako jih #OkusPoDomu spremlja, bodo omenjeni štirje olimpijci skupaj z njihovimi trenerji razkrili tudi v filmčkih, ki se bodo pred pričetkom iger predvajali prek digitalnih kanalov Ljubljanskih mlekarn in OKS.

Vsi članki