Ljubljanske mlekarne - Tradicija - Skrb - Zanesljivost 60 let smo hvaležni, da so z nami

Smo vodilna mlekarna v Sloveniji, kjer spreminjamo mleko in druge darove narave v sveže in okusne izdelke za zdravje in užitek vseh generacij.

S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke.

Pravno obvestilo V redu

21. julij 2016

60 let smo hvaležni, da so z nami

Zapisano pod Novice, 60let, obletnica, ilka, štuhec

Letos mineva 60 let od ustanovitve največje slovenske mlekarne, ki je v tem času stkala mrežo partnerjev, brez katerih njena zgodba ne bi bila tako globoko zasidrana v srca potrošnikov. Ob jubileju smo nekatere, ki skupaj z nami sestavljajo in bogatijo 60-letno zgodovino, vprašali, kaj jim pomenijo Ljubljanske mlekarne.

 Image #4

Ilka Štuhec, slovenska alpska smučarka

»Ljubljanske mlekarne vidim kot zelo dobro poznano in mogočno blagovno znamko mleka in mlečnih izdelkov. Mislim, da med nami skoraj ni posameznika, ki ne bi poznal kakšnega izdelka Ljubljanskih mlekarn že od malega. Lučka? Ježek? Alpsko mleko? Vse to tako rekoč raste z nami že zelo dolgo. Sama jih sicer še nimam niti pol toliko kot mlekarne, verjamem pa, da je tudi med našimi starši in starimi starši kar nekaj »starih znancev«. Zelo sem hvaležna, da sem lahko del te uspešne zgodbe tudi jaz in želim si, da tako ostane tudi v prihodnje.«

 Image #3

Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, LUNA\TBWA

»Ljubljanske mlekarne so mi vedno pomenile tradicijo, zanesljivost in skrb za kakovost. Z ikoničnimi blagovnimi znamkami, kot so Alpsko mleko, Planica in Otočec sem praktično odraščal, zato mi je bilo v čast in privilegij, da sem lahko pomagal soustvarjati blagovne znamke in komunikacije za sladolede Maxim, sire Jošt, jogurte Ego in mnoge druge. Ljubljanske mlekarne in njihove znamke nas spremljajo vse življenje, zame pa to velja tudi poklicno: najprej v Studiu Marketing in zdaj v Luni\TBWA se z njimi z veseljem in ponosom ukvarjam že več kot dvajset let.«

 Image #2

Milena Vrhovec, direktorica Kmetijske zadruge Stična

»Kmetijska zadruga Stična je dobaviteljica mleka Ljubljanskim mlekarnam neprekinjeno že več kot 40 let. Ljubljanske mlekarne so bile vsa leta in so še vedno strateški partner naše zadruge. Vidim jih kot urejeno podjetje z jasnimi cilji in vizijo. Blagovne znamke so sinonim za kakovost, katerim kupci zaupajo. Tudi v bodoče pričakujemo reden odkup kakovostnega slovenskega mleka, primerno ceno in zagotovljeno plačilo. Ljubljanskim mlekarnam čestitamo ob visokem jubileju in želimo še veliko uspešnih poslovnih let ter dobrega medsebojnega sodelovanja tudi v bodoče.«

 Image #1

Mina Strmole, štipendistka Ljubljanskih mlekarn v Skupini Lactalis

»60-letna tradicija zame predstavlja nepredstavljivo obdobje delovanja, skozi katerega so se morale Ljubljanske mlekarne kot podjetje prebiti, da ga sedaj lahko vidimo kot vodilno mlekarno v Sloveniji. Za ohranjanje takšne tradicije in pridobitve zaupanja s strani kupcev, so v prvi vrsti vsekakor zaslužni ljudje z vizijo, zanesljivostjo in znanjem; s katerim vsak dan vplivajo na rast in kakovost delovanja tako uspešnega podjetja. V Sloveniji moramo biti izjemno ponosni na takšno podjetje in znati ceniti kakovost izdelkov, ki so produkt dolgoletnega vlaganja v razvoj in napredek.« 

 Image #0

dr. Tatjana Zagorc, direktorica Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij

»Ljubljanske mlekarne so podjetje, ki pušča svoj pečat v slovenski živilski industriji. Zaradi svoje velikosti in vpetosti v slovensko oskrbno verigo z mlekom so izredno pomembno podjetje. Oskrbujejo nas z izdelki, katerih imena so že prerasla v generično pojmovanje ali pa nas spremljajo že desetletja. Kljub bogati tradiciji različnih izdelkov pa vpletajo v proizvodne programe inovativnost in prilagajanje izdelkov sodobnemu življenjskemu slogu. S številnimi strokovnjaki iz podjetja, ki sodelujejo v različnih odborih GZS, sooblikujejo pogled na stanje in ukrepe v agroživilskem sistemu.«

Vsi članki