Ljubljanske mlekarne - Tradicija - Skrb - Zanesljivost Svetovni Talking Tom je dobil slovenski sladoled

Smo vodilna mlekarna v Sloveniji, kjer spreminjamo mleko in druge darove narave v sveže in okusne izdelke za zdravje in užitek vseh generacij.

S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke.

Pravno obvestilo V redu

15. maj 2016

Maja Kalan, Janez Jakopin

Svetovni Talking Tom je dobil slovenski sladoled

Zapisano pod Kulinarika

Pripravite brisačko, cedile se bodo sline: iz Ljubljanskih mlekarn prihaja sedem novih sladoledov.

Ko je izdelek na trgu več kot pol stoletja, mu potrošniki upravičeno pripisujejo kakovost, saj je le z njo lahko dosegel tako dolgo življenjsko dobo. Če sta s tem povezana tudi pionirski razvoj in oranje ledine v industrijski proizvodnji, ne more biti nobenega dvoma, da si izdelki te industrije zaslužijo posebno pozornost in naklonjenost. Lučka, ki je na trgu že 58 let, je le eden v vrsti izdelkov, ki to potrjujejo. Pot, ki jo je mlekarna začrtala pred 60 leti, nam tudi v letu 2016 ponuja najnovejše trende v proizvodnji sladoleda.

Da pri razvoju poslušamo potrošnike, ni zgolj leporečenje. »Ne tako dolgo nazaj nam je nekdo prek facebooka pisal, da bi se pri katerem od naših znanih sladoledov lahko povezali z drugimi proizvajalci sladkarij, tako kot ima hrvaška Dorina različico čokolade Domačica in podobno. Dobili smo tudi predloge za prodajo sladoleda Tom s sadnim polnilom v banjici, pa številne predloge za nove okuse Maxima. Vse to je podlaga za naše razmišljanje, ko staknemo glave razvojni, marketinški in drugi oddelki,« pravi Mojca Remic, vodja blagovnih znamk v Ljubljanskih mlekarnah. In tako letos na trg prihaja osvežitev, ki je plod sodelovanja dveh slovenskih blagovnih znamk z dolgoletno tradicijo: Planica na palčki, oblita z mlečno čokolado Gorenjka, prav takšno, kot jo lahko kupite tudi v tablici. Svežo, toplo in dišečo čokolado iz Gorenjke dostavijo v Ljubljanske mlekarne, tam v njej »okopajo« Planico, jo zavijejo v privlačno embalažo in pošljejo na trg.

Image #1

Od tradicionalnega k sodobnemu

Kaj imajo skupnega mlekarna z dolgoletno zgodovino in visokotehnološko podjetje Outfit7 Limited? Najbolj znani govoreči maček na svetu Talking Tom in njegova prijateljica Talking Angela se iz aplikacije selita v sladoled na palčki. »Za tako priljubljen lik, kot je Talking Tom, se spodobi, da ima tudi svoj sladoled. Še preden smo ga dali na trg, so ga med drugim preizkušali otroci, najbolj iskreni potrošniki. Bili so navdušeni,« razlaga Remičeva. Po plišastih igračah, šolskih potrebščinah in oblačilih je Talking Tom dobil svoj čisto prvi sladoled.

Image #0

Maxim premium z lešniki

»Neredko nas potrošniki sprašujejo, zakaj ste ukinili ta, zakaj oni okus sladoleda. Pri domišljanju novosti sledimo trendom: tudi pri modi je tako, da točno takih čevljev, kot smo jih morda kupili leta 2005, ne moremo več najti, čeprav so nam strašno všeč,« pojasnjuje Remičeva. Redki izdelki tako neposredno vplivajo na veselje brbončic v ustih, kot to velja za sladoled. Ker ga veliko bolj kot sir ali jogurt kupujemo z očmi, je pomembno, da ni le okusen, pač pa tudi privlačen na pogled. Maximovim premium družinskim sladoledom v črni 800-mililitrski embalaži se tako letos pridružuje okus lešnika z lešnikovim posipom. Piran grand bosta dopolnili dve različici: banana in čokolada s čokoladno-lešnikovim prelivom ter jogurt in mango z mangovim prelivom; pri gostinskih sladoledih v 4-litrskih banjicah pa je novost okus jabolko-cimet. Sladolede Ljubljanskih mlekarn, ki jih je mogoče najti v zamrzovalnih vitrinah številnih kavarn, odlikujeta mehkoba, ki omogoča lepo oblikovane kepice, in nabor kar 19 okusov. Torej, je brisačka prišla prav?

 

Vsi članki